dissabte, 8 de desembre del 2007

Sebastià Sorribas


El Zoo d'en Pitus, Viatge al País dels Lacets, La cinquena gràcia de Collpelat, En Peret de Barcelona i la Mercè de Collpelat...

No sé si totes, però molts i moltes vam començar a estimar els llibres a partir d'aquestes històries que van sortir del seu cap.

Morí abans d'ahir, i em vénen al cap les seves històries, que va ser el primer escriptor que vaig conèixer i llegir, als... què, 9 anys?, em ve al cap aquella classe de 3er o de 4rt, tots amb el llibre obert sobre la taula i anar llegint, una pàgina cada u en veu alta.

1 comentari:

Anna ha dit...

El Zoo d'en Pitus era un d'aquells llibres que et feien llegir a l'escola de petit com una cosa obligatòria, jo no recordo si el vaig llegir o no, però em sembla que és un llibre del qual sempre n'he sentit a parlar, semba ser que aquest home era bastant mític. Quina llàstima.