diumenge, 30 de desembre del 2007

Family Baggage


Avui he acabat aquest llibre i us el volia recomanar.
De l'autora no n'havia sentit a parlar mai, però està força bé.És una autora que viu entre Australia i EEUU, passant per Europa, i les seves història parlen de viatges i paisatges, però sobretot de la qüotidianeitat.
El llibre parla d'una família que té una agència de viatges, un membre de la família ha desaparegut i no en saben res, es proposen trobar-lo.
Narra les aventures qüotidianes de tots els membres de la família , alguns tenen més protagonisme que d'altres, però trobo que està explicat amb molta cura, amb molta paciència i amb molt de "carinyo".
He de reconèixer que és una mica pastelona, i que hi ha algun moment que m'ha costat seguir la història, perquè esfa una mica avorrida, però el cert és que les últimes 200 pàgines m'han enganxat moltíssim, i m'ha deixat un bona gust de boca, fins i tot hi ha hagut algun moment que se m'ha escapat la llagrimeta!

El llibre és en anglàs ( així faig pràctiques de l'idioma;P), i li tinc un carinyo especial perquè me'l vaig comprar en un mercadillo de llibres sota un pont de Londres,al costat de la Filmoteca Nacional, em va costar 3. 50 Pounds i porto llegint-me'l des del pont de Maig, i al final ho he aconseguit!

Ara vaig a pel següent!

1 comentari:

Gemma ha dit...

Anna, t'escric aquí el comentari, perquè em sembla que la ressenya del llibre "Crimenes de Oxford" era teva, oi?
Al final encara no me l'he llegit, he anat enllaçant un llibre darrera l'altre i no he tingut temps amb aquest...
Però ara fan la pel·lícula! L'has vist? No sé si anar-la a veure sense haver llegir el llibre...