divendres, 11 d’abril del 2008

Sai tenere un segreto?


Sai tenere un segreto??
De Sophie Kinsella

L’Emma és una noia que viu a Londres, i com totes i tots, té alguns secrets inconfessables. Tot i que a primera vista pot semblar un llibre de l’estil de Bridget Jones, el cert és que aquesta història que ens narra l’Emma va més enllà, parla de les relacions humanes, de la sinceritat, de com ens enganyem els uns als altres i de com de vegades la honestedat es converteix en una qualitat imprescindible.

El llibre és en italià ( bé m’havia d’ambientar durant les meves vacances) i tot i que no l’ he estudiat mai, m’ha anat la mar de bé per millorar-lo i he après un munt de vocabulari nou!

Us el recomano, a mi em va enganxar tan que no podia parar de llegir-lo, tot i el cansament que suposa el viatge de 3 hores en tren de Milazzo a Palermo, i viceversa, la lectura em tenia absolutament absorta, com si em traslladés a un món paral.lel, és realment apassionant, tot el que li passa, com ho explica, i sobretot l’idioma, l’italià, que és preciós.