dimarts, 22 d’abril del 2008

Ja teniu llibres triats?

Ja sabeu què voleu regalar i què voleu rebre demà?

Aquest any inauditament, jo he fet la feina abans d'hora: passant una curta llista de "preferibles", i fent les compres avui. Una cosa que no sé si m'agrada del tot és que acabem regalant-nos llibres de sortida, és a dir, dels que surten demà al carrer. Però mira tu, tot sigui per lluir un cop a l'any, no?

No us diré les compres (tot i que no crec que llegeixin el blog, mai se sap), tot i que sí que puc dir que és un llibre que hem comentat al blog :)

Pel que fa a les predileccions, tinc en primer lloc a l'Espinàs, amb "El meu ofici". El segueix "El juego del ángel" del Zafón (us passa com a mi que aquest tio comença a fer una mica de ràbia?). I després en venen uns recentment coneguts: "Firmin" de Sam Savage, "L'últim patriarca" de Najat El Hachmi i "Las trampas del deseo" de Dan Ariely (un economista, que també cal cultivar-se en coneixements de l'ofici).

Bé, en qualsevol cas, espero que passeu una gran diada, on sigui que pareu. Sí, perquè ho vulguem o no, ho estipuli el calendari de la Generalitat o no, el 23 d'abril és tant diada pel patró del país com el 24 de setembre ho és, per la patrona de la ciutat comtal.

Molts llibres i moltes roses!

6 comentaris:

eva ha dit...

Enguany jo també he fet les compres abans d'hora, per primer cop en tota la vida. I també regalo coses d'aquest blog!

Jo no he fet llista de "preferibles". Més m'estimo que altres triïn per mi: a veure com em veuen com a lectora. Apassionant, no?

Feliç Sant Jordi a les lectores que escriuen, als lectors que llegeixen i en general a tots els passavolants. Recordeu el lema d'una de les campanyes de la Setmana del Llibre en català? Més llibres: més lliures!. M'encanta.

Gemma ha dit...

Feliç Sant Jordi!
Jo també tinc llista. Un l'he tret d'aquest blog ;)
A la llista també hi tinc l'últim de la Donna León.
Algú sap què tal està "La profecia 2013" de Francesc Miralles?
Uf, tinc tants llibres a la llista que dóna per comprar-ne un a la setmana!

L. ha dit...

Hola!!! Jo també vull escriure!
Un dia com avui, era obligat passar per aquí!
Jo vull que em regalin (quina frase més horrible, no?) el de la Teresa Pàmies, però no sé si s'hauran donat per aludits!
També regalaré el de Ruiz Zafón, i sí, comença a fer una mica de ràbia... què hi farem!
La resta serà qüestió de mirar i remenar avui mateix! Sempre improvitzant...aaiii...

L. ha dit...

Ah! Que feliç Sant Jordi!!!!!!

brufus ha dit...

Doncs jo avui vull dir una cosa. Llegir no mola. Bueno si que mola... Però no acaba d'estar ben pensat això de la lectura. Per què? Doncs perquè t'acabes sentint malament, o almenys això és el que em passa a mi.

Com tot, les coses neixes, creixen i moren. I això seria el començar a llegir, quan et fas teu els personatges i quan te l'acabes.

Quan m'acabo un llibre em queda una sensació de buidor. Com si hagués perdut quelcom o hom. Ara mateix estic a punt d'acabar-me Ken Follett - Un mundo sin fin, em queden a penes 100 planes. Per una banda tinc la necessitat impulsiva de llegir, de no parar fins saber el final però aleshores esdevindrà això, el final... I durant uns dies trobaré a faltar en Marthin, la Caris, la Gwenda fins i ton el repugnant i vil Philemmon...

La lectura doncs esdevé un plaer efímer, com un àpat exquisit, que quan ja te l'has acabat encara faries un buit per una mica més...

L. ha dit...

I com són tots els plaers, sinó efímers? Sempre s'acaben!