dilluns, 3 de setembre del 2007

Los crímenes de Oxford


Abans de tot he de dir que a mi les novel.les policíaques m'apassionen, m'agraden totes, de tots els autors, de totes les èpoques.
En aquest llibre hi ha de tot,hi ha un assasinat,hi ha misteris per resoldre ,hi ha "romances", i sobretot, hi ha moltes matemàtiques. L'autor relaciona els crims i diu que es poden resoldre amb conceptes matemàtics, de fet el protagonista és un matemàtic que ha anat a estudiar a Oxford i es troba amb tot el marrón allà.
El llibre és molt interessant, sobretot pel fet que apropa diferents teories matemàtiques als poc entesos com jo, i demostra que es podrien aplicar a la vida real.

És un llibre força curt, que passa la mar de bé, i que et deixa un bon regust de boca, us el recomano!

2 comentaris:

e. ha dit...

Doncs potser l'hauré d'agafar jo, que les mates se'm fan difícils de passar (sic!).

Per cert, no li has posat cap etiqueta... "policíaca" o el que sigui... així ho tenim ben ordenadet, no? ;)

Gemma ha dit...

Ara que he acabat les lectures d'estiu, em sembla que m'animaré amb aquest! La combinació políciaca-matemàtiques m'ha cridat l'atenció... totes dues coses m'agraden molt!