dimecres, 26 de setembre del 2007

L'Adela dels núvols

Ja sé que és un llibre per a nens petits, de fet és de la col.lecció blanca del Vaixell de Vapor, que vol dir que és per nens i nenes mooooolt petits, però és un llibre que m'encanta.
Parla d'una nena que és "un tros de somni amb cues" i li ha arribat l'hora de néixer, i el senyor que cuida els nens abans de que neixin, li ensenya els difrents pares amb els que podria anar a viure.

A mi m'agrada perquè tota la història és molt tendre, com parla de les diferents famílies, dels llocs on viuen , de com són i sobretot és bonic perquè parla dels naixements des del punt de vista dels petits, i m'encanta com ho relata. És una història nova i original, si més no m'ho va semblar quan el vaig llegir.

Es llegeix molt ràpid i, quan l'acabes, et queda una extranya sensació de serenitat i alegria que m'agradaria compartir amb vosaltres.